VI Barbórkowy Puchar Śląska we Freedivingu

by 12/29/2015

To był udany powrót do zawodów! Personal best w statyce, poprawiony oficjalnie DNF, 3 białe kartki i naprawdę dobry występ drużyny JJM Freediving Team :)

Na zakończenie sezonu na wodach otwartych rozpocząłem treningi basenowe w towarzystwie Michała poznanego na kursie AIDA3 oraz ambitnej i gotowej na wszystko Justyny :) W sumie trzy miesiące treningów wystarczyły aby jako tako wrócić do formy. Warunków do trenowania mono nie było więc skupiłem się na statyce i DNFie. Udało się nam nawet spotkać z Agnieszką, która szlifowała z nami technikę żaby. Jeszcze na Teneryfie zostałem mocno zmotywowany przez Dunie i Omara, którzy twierdzili, że 6:00 minut jest w moim zasięgu bez większej walki. W końcu w trakcie intensywnego kursu, po sesjach w morzu i około 2-3 godzinach przerwy byłem w stanie zrobić na basenie kilka ponad 5-minutowych statyk pod rząd. Uwierzyłem, że jest to cel do zrealizowania.
Wracając do zawodów - organizacją i atmosfera jak zwykle od początku były fantastyczne, a ich drużynowa forma bardzo dobrze wpływa na samopoczucie i motywację. Plan był jak zawsze prosty - 3 białe kartki i walić to na jakiej pozycji się uplasujemy:)


Frekwencja była zaskakująca :) Pojawiło się dużo zawodników z Czech, a nawet z Danii.




Na pierwszy ogień DNF i próba poprawienia oficjalnego wyniku czyli 106m. 



Popłynąłem 118m i otrzymałem białą kartkę.



Michał zrobił piękne 133m w płetwach.


Justyna w ramach DYN popłynęła rozgrzewkowe 109 m w DNFie. Niestety wg sędziego wykonała znak OK i powiedziała "im OK" w tym samym czasie - stąd czerwona kartka :(


JJM Freediving Team



Relaks przed statyką






6:07 i nowe PB! :)






Michał jako debiutant zawodów dał czadu i wykonał statykę 6:01


Justynę w ostatniej chwili ratowaliśmy ciepłą herbatą


Piękne i świeże 5:00 minut!


Przed nami ostatnia dynamika


112m w DNF Justyny





DYN 125m w mono




125m DNF Michała


Moje 8-me miejsce w klasyfikacji generalnej


4/8 miejsce w klasyfikacji drużynowej...
 i tu podziękowania dla Justyny i Michała za wstawanie w środku nocy w celu dotarcia na basen, nie opuszczanie żadnego treningu, psychiczne wsparcie i motywację oraz wzajemne dopingowanie się :)


Zwycięskie drużyny :)



Na dokładkę:



Nagrania z moich startów:



STA



DNF



DNF pod wodą (dzięki Marcin)



DYN

PJ FREEDIVING

Autorzy bloga

Jacek Master Instruktor Freedivingu AIDA i aktywny zawodnik

Pati support / social media / herbatka :)