Masterclass z Mateuszem

by 12/04/2016
Masterclass z Mateuszem Maliną

Decyzję o uczestnictwie w kursie Mateusza podjąłem błyskawicznie, gdyż wiedziałem, że są obszary nad którymi muszę popracować, a także takie w których nie mogłem się nigdy odnaleźć. Ponadto uważam, że człowiek powininen cały czas się rozwijać i czerpać wiedzę z różnych źródeł, czego doskonałym zobrazowaniem, byliśmy my, uczestnicy kursu, przeszkoleni freediverzy, tytułowani zawodnicy, a nawet instruktorzy z dużym doświadczeniem. 

Naprawdę... Mateusz otworzył się przed nami TOTALNIE i podzielił się każdym szczegółem swojej mistrzowskiej ścieżki! Mieliśmy prawo zapytać o każdą kwestię i zawsze dostawaliśmy wyczerpującą odpowiedź - długopis palił mi się w rękach :) Większość z nas nawet sobie nie wyobrażała, że można mieć w sobie tyle determinacji i wytrwałości, aby dojść do takiego poziomu jaki teraz reprezentuje Mateusz. Kurs miał na celu pokazanie nam, że ta droga to nie tylko monotonny trening na basenie, to przede wszystkim podejście do życia, do swojego ciała i umysłu. Została nam przedstawiona wiedza, zebrana przez Mateusza na przestrzeni siedmiu lat. Można powiedzieć, że dzięki niej jesteśmy teraz w stanie zaoszczędzić sobie wiele czasu i błędów, które Mateusz musiał doświadczyć na sobie.

To co każdy z nas wyniósł z kursu na pewno się różni. Ja osobiście skupiłem się na poradach dotyczących żywienia i suplementacji, podejścia do startu w zawodach i samego momentu na chwilę przed OT. Efekt był dla mnie widoczny już po dwóch tygodniach od kursu i życiówkach na zawodach Barbórkowych. Życiówkach, na które wcale nie miałem ciśnienia. "Przyszedłem zrobić swoje", tak jak radził nam Mateusz :)

Kurs polecam każdemu, nawet takim jak ja, którzy niekoniecznie dążą do tego by za wszelką cenę stanąć na podium MŚ, ale po prostu potrzebują kierunku, może całkiem nowej drogi, impulsu do jakiejś zmiany, nawet tej najmniejszej :) Każdy wyciągnie ze szkolenia coś dla siebie. Dodam również, że Mateusz mimo iż od niedawna zajął się przekazywaniem wiedzy innym, radzi sobie bardzo dobrze w nowej roli, a jego materiały są profesjonalnie przygotowane.


Odsyłam na blog Mateusza » gdzie znajdziecie więcej informacji na temat Masterclassa :)

Masterclass z Mateuszem Maliną


Masterclass z Mateuszem Maliną

Masterclass z Mateuszem Maliną


Masterclass z Mateuszem Maliną

Masterclass z Mateuszem Maliną

Masterclass z Mateuszem Maliną


"Człowiek ma w życiu albo wymówki, albo wyniki."
C. Jack

PJ FREEDIVING

Autorzy bloga

Jacek Master Instruktor Freedivingu AIDA i aktywny zawodnik

Pati support / social media / herbatka :)