30th AIDA Pool World Championship Jeju 2023

by 7/16/2023
30th AIDA Pool World Championship Jeju 2023

Powrót do Korei Południowej!


Cały wyjazd stał pod dużym znakiem zapytania, związanym ze zdrowiem Taty. Byłem w emocjonalnym dołku, co miało ogromny wpływ na mój trening. Czułem się słabo mentalnie i totalnie nie w formie. Na szczęście sytuacja ustabilizowała się na przełomie kwietnia i maja, a do MŚ pozostało mi 30 dni. W tym czasie wyjazd na obóz freedivingu do Egiptu wystarczył, żeby oczyścić głowę i znów uwierzyć w siebie. Martin wykonał niesamowitą robotę i przeprogramował mnie oraz moje nastawienie! Po powrocie do Polski zostały mi 3 tygodnie na basenie - 9 treningów. Wróciłem na właściwe tory robiąc swoje minimum, a czasem trochę więcej 😉 Wiedziałem, że będzie dobrze!

Po przylocie na Jeju, jeszcze tego samego dnia sprawdziłem oficjalny basen. Standardowe sprawdzenie wyważenia, naciągu liny, temperatury wody, platform startowych, znaczników na dnie. Rozplanowaliśmy posiłki na 4 dni zawodów i pozostało tylko czekać na starty...


30th AIDA Pool World Championship Jeju 2023

Reprezentacja Polski w składzie:

Magdalena Całujek
Berenika Góralczyk
Marta Kolasińska
Julia Kozerska
Łucja Nowowiejski
Natalia Wilk
Karol Karcz
Maciej Liese
Mateusz Płatek
Jacek Polak







30th AIDA Pool World Championship Jeju 2023





30th AIDA Pool World Championship Jeju 2023

Podsumowując, pobiłem cztery rekordy życiowe, nie robiąc ich wcześniej na treningach. Wszystko na czysto, z rezerwą i radością przebywania pod wodą.


Ostatecznie wylądowałem na 7. miejscu w klasyfikacji generalnej zawodów, wśród 87 mężczyzn z całego świata!


Magia cyfr 1, 2 i 7 towarzyszyła mi przez całe zawody.


DYNB - 200m
 https://www.youtube.com/watch?v=-aJ_tZLFTD8 

DNF - 171m https://www.youtube.com/watch?v=5ICNY563wyk

STA - 7:27 https://www.youtube.com/watch?v=CrZ10j1YehM

DYN - 227m https://www.youtube.com/watch?v=Mf_gSu_juRg




Medale, World Record i Nagrodę Molchanovej przywiozła do Polski niesamowita Julia Kozerska:

2 x 🥇🥇 World Champion - DNF & DYN
1 🥈 World Vice Champion - STA
1 🥉 - DYNB
1 World Record - DNF 213m
1 National Record - STA 8:03


Gratulacje dla wszystkich zawodniczek i zawodników! 👏

Organizacyjne i pod względem atmosfery te zawody były najlepsze w moim życiu! Duch Reprezentacji Polski, team safety, warunki na miejscu, spotkania z przyjaciółmi - po prostu niezapomniany wyjazd! Na bieżąco relacjonowaliśmy wszystko na Facebooku i Instagramie więc gorąco zachęcamy to sprawdzenia postów :) 


Mój oficjalny sponsor: ontrade.pl

Sponsor Reprezentacji Polski : BANDI Cosmetics

PJ FREEDIVING

Autorzy bloga

Jacek Master Instruktor Freedivingu AIDA i aktywny zawodnik

Pati support / social media / herbatka :)