Demo Days 2016

by 5/18/2016

Tym razem w pełni freediversko :) Dzięki uprzejmości Sea Engineering / Sea-Store mogłem przetestować skuter SV7 i jak dotąd jest to najlepszy skuter z jakim miałem okazję nurkować (Drogi Święty Mikołaju...).
W ciągu pół godziny obleciałem większość wraków i udało mi się w nich odszukać 3 nagrody :P












Podczas Demo Daysów miał też miejsce konkurs rescue, do którego jako freediver, mogłem jak najbardziej przystąpić. Konkurencja obejmowała przepłynięcie dystansu ok. 50 metrów w piance lub suchym skafandrze i ABC na czas, pokonanie w trakcie dystansu pod wodą dwóch obręczy podwieszonych pod powierzchnią wody na głębokości 0,5m, wyłowienie i doholowanie ( dystans 10 metrów) do mety nurka z głębokości 2 metrów. Zadanie wykonałem w 47 sekund i zająłem pierwsze miejsce :)








Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć w konkursie nawigacyjnym, tym razem jednak, ku zdziwieniu wszystkich, postanowiłem go wykonać bez butli. Co prawda dystanse między kolejnymi punktami pokonywałem z kompasem po powierzchni, ale i tak wykonywałem nurkowania na 5m gdzie umieszczone były tabliczki ze wskazówkami co należy zrobić w następnym kroku i w jakim kierunku płynąć dalej. Najgorsze okazało się wymagane w konkursie puszczenie bojki z 5m. Bojkę pod wodą musiałem napełnić tym co miałem w płucach i wypłynąć z nią na powierzchnię :D Zadanie wykonałem z najlepszym czasem 10 minut, ale i tak byłem klasyfikowany poza nurkami sprzętowymi ;))) Freediving górą!







Jak zawsze Demo Days to doskonała okazja nie tylko do ponurkowania, ale zapoznania się z nowinkami sprzętowymi od różnych producentów, darmowego testowania, wzięcia udziału w ciekawych i również bezpłatnych warsztatach, możliwość sprawdzenia się w różnych konkurencjach i zawarcia nowych ciekawych znajomości :) Polecam! Następne już 23-25 września!



PJ FREEDIVING

Autorzy bloga

Jacek Master Instruktor Freedivingu AIDA i aktywny zawodnik

Pati support / social media / herbatka :)