Kurs freedvingu AIDA **

by 8/31/2014
Od dłuższego czasu chciałem nie tylko ugruntować swoją wiedzę na temat freedivingu, ale poszerzyć ją przede wszystkim o tematykę bezpieczeństwa i asekuracji. Zależało mi głównie na zajęciach w wodach otwartych stąd długo się nie zastanawiałem kiedy Agata (instruktorka freedivingu AIDA i Apnea Academy) ogłosiła terminy szkoleń w najbardziej odpowiadającym mi miejscu, czyli na Zakrzówku :)





Co prawda nasz kurs miał się odbyć jeszcze przed wyjazdem na Maltę, a przede wszystkim przed Mistrzostwami Polski, ale ostatecznie udało się go zrealizować dopiero pod koniec sierpnia. 




Szkolenie trwało dwa dni, podczas których uczyliśmy się z Adeliną i Vivi m.in. technik oddychania i relaksacji, poznaliśmy nowe ćwiczenia rozciągające. Pogłębialiśmy teoretyczną wiedzę na temat fizjologii i oddychania we freedivingu. 





Podczas sesji w wodzie pracowaliśmy m.in. nad prawidłową pozycją i orientacją przy linie, wyrównywaniem ciśnienia oraz partnerstwem i asekuracją, której przećwiczenie starałem się wdrażać podczas następnych sesji na Zakrzówku ;)

Na zakończenie, z poznanego na zajęciach teoretycznych materiału, odbył się pisemny egzamin, który przemarznięci postanowiliśmy napisać już nie w zakrzówkowej wiacie, a w przytulnej knajpce :)

PJ FREEDIVING

Autorzy bloga

Jacek Master Instruktor Freedivingu AIDA i aktywny zawodnik

Pati support / social media / herbatka :)